مهندسی صنایع دانشگاه تربت حیدریه 93

قصد من از ایجاد این وبلاگ برقراری یک فضای ارتباطی و اطلاع رسانی و..........در مورد مهندسی صنایع می باشد.

مهندسی صنایع دانشگاه تربت حیدریه 93

قصد من از ایجاد این وبلاگ برقراری یک فضای ارتباطی و اطلاع رسانی و..........در مورد مهندسی صنایع می باشد.

یک پیشنهاد کاری مخصوصا برای دانشجویان و کسانی که مایل به انجام کار غیر حضوری هستند

بدینوسیله از کلیه کسانی که با نرم افزار ویژوال پارادایم (visual paradigm) کار کرده اند و با این نرم افزار آشنایی دارند جهت یک همکاری : پاره وقت/و بصورت دورکاری/و با درآمد خوب دعوت بعمل می آید واجدین شرایط میتوانند رزومه خودشان را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند:

eng.ind.mohammad.shojaee@gmail.com

آموزش دانلود فایل هایی که در وبلاگ قرار دارد

با سلام/بنا به درخواست تعدادی از دوستان مبنی بر روش دانلود فایل های موجود در وبلاگ این پست رو منتشر میکنم تا مشکل این عزیزان حل بشه.......

دوستان ازونجایی که آپلود سنتر این وبلاگ توسط شرکت آپلود بوی پشتیبانی میگردد روش دانلود فایل ازین آپلود سنتر رو اینجا قرار میدم:

مرحله اول : ابتدا لینک فایل هایی که در داخل وبلاگ هست و معمولا با عبارت:http://uploadboy.com شروع میشه رو کپی کنید و سپس داخل مرورگرتون پیست بفرمایید (paste)

مرحله دوم :سپس به صفحه مورد نظر که مربوط به شرکت آپلود بوی است هدایت میشوید و دو گزینه برای شما نمایان میگردد:1:ثبت نام و دانلود فوری  2: دانلود با تاخیر و محدود که ازین بین گزینه (دانلود با تاخیر و محدود رو انتخاب بفرمایید)

مرحله سوم: و سپس یک زمان شمار که از عدد 60 بصورت معکوس شروع به شمارش میکند برای شما نمایان میشود

مرحله چهارم: و صبر میکنید تا زمان شمار به صفر برسد سپس نواری مستطیل شکل در زیر این زمان شمارظاهر میگردد که درون آن عبارت(ایجاد لینک دانلود نوشته شده است) آن را انتخاب کنید

مرحله پنجم: در مرحله پنجم نوار مستطیل شکل دیگری ظاهر میشود که درون آن عبارت (دانلود فایل) نوشته شده است آن را انتخاب کرده و دانلود فایل آغاز میگردد..

امیدوارم استفاده برده باشید...

(قابل توجه وبلاگ نویسان و مدیران وبلاگ و وبسایت و فعالان شبکه های اجتماعی : اگر میخواهید که از خدمات این آپلود سنتر استفاده بفرمایید در قسمت نظرات این پست ایمیل خود را وارد نمایید تا کد مربوطه جهت بهره مندی ازین آپلود سنتر رو خدمتتون بفرستم  به تمام ایمیل ها پاسخ داده خواهد شد...)


ارائه انواع مقاله/پایان نامه/پروژه/تحقیق/طرح توجیهی/ترجمه متون تخصصی در کلیه رشته ها با تیمی مجرب و کارآزموده

با سلام خدمت همراهان گرامی:

موسسه دانش افزا شرق: ارائه دهنده انواع مقاله(آی اس آی و.....) / طرح توجیهی / تحقیق / پروژه / گزارش کارآموزی / پایان نامه / ترجمه متون تخصصی توسط تیمی مجرب و کار آزموده که افتخار این را دارد که تمام موارد ذکر شده را با کمترین قیمت ممکن و بالاترین گرید کیفی و کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برساند. جهت ارتباط بیشتر و یا طرح سوال و ثبت سفارش با ایمیل زیر در ارتباط باشید:

eng.ind.mohammad.shojaee@gmail.com

قابل توجه دوستانی که قراره برای کلاس روش های تولید ارائه داشته باشند

با سلام.... دوستانی که مایل به ارائه برای کلاس روش های تولید هستند موسسه ما این افتخار رو داره که منابع کامل و جامع و آماده ای جهت ارائه در اختیار دوستان قرار بده هر کدوم از شما عزیزان که نیاز داشتید به این منابع میتوانید از طریق ایمیل زیر درخواست خودتون رو مطرح بفرمایید.

eng.ind.mohammad.shojaee@gmail.com

10 توصیه ساده برای استفاده موثر از دست ها هنگام سخنرانی

همانگونه که یک تصویر می تواند هزار حرف ناگفته در خود داشته باشد، زبان بدن و حالت دست ها نیز از آنچه اغلب تصور می شود حرف های بیشتری برای گفتن دارند. ونسا ون ادواردز، بعد از مطالعه ی سخنرانی های پرطرفدار TED، متوجه شد سخنرانی هایی که بیشترین طرفداران را پیدا کرده اند از سوی سخنران هایی ایراد شده اند که بیشترین بهره را از دست هایشان برده اند. پژوهش های انجام شده حاکی از آن است که در کم طرفدار ترین سخنرانی های TED در یک بازه ی زمانی مشخص به طور متوسط ۲۷۲، و در پر طرفدار ترین سخنرانی ها به طور متوسط ۴۶۵ حالت دست توسط سخنرانان مورد استفاده قرار گرفته است.

ادواردز به تازگی در این باره به واشنگتن پست گفته است: «استفاده ی تؤامان از دست ها حین سخنرانی، مغز مخاطبان را در حالت فوق رضایتمند قرار می دهد، چرا که در آن واحد از دو منبع توصیفی برای فهم یک چیز استفاده می کند. مغز این حالت را خیلی دوست دارد». بنابراین ضمن مفید بودن استفاده از دست حین سخنرانی به طور کلی، اینکه با آنها چه پیامی منتقل می کنید نیز اهمیت زیادی خواهد داشت. در ادامه می توانید ۱۰ قانون کلی برای استفاده ی مؤثرتر از دست ها حین سخنرانی را از نظر بگذرانید  ادامه مطلب ...