مهندسی صنایع دانشگاه تربت حیدریه 93

قصد من از ایجاد این وبلاگ برقراری یک فضای ارتباطی و اطلاع رسانی و..........در مورد مهندسی صنایع می باشد.

مهندسی صنایع دانشگاه تربت حیدریه 93

قصد من از ایجاد این وبلاگ برقراری یک فضای ارتباطی و اطلاع رسانی و..........در مورد مهندسی صنایع می باشد.

پروژه درس سیستم های صف ( سری 2)

پروژه تجزیه و تحلیل سیستم صف در یک پمپ بنزین :

توضیحاتی در مورد پروژه :

اطلاعات مورد نیاز پروژه، از پمپ بنزین جایگاه 200 جمع­ آوری شده است. این پمپ بنزین در غرب تهران و به نشانی؛ منطقه­ی 22، شهرک راه­ آهن، ابتدای بلوار کوهک، واقع شده است. این مرکز به صورت خصوصی مشغول به ارائه­ی خدمت سوخت­ رسانی است و به صورت 24 ساعته فعالیت می ­نماید. این جایگاه دارای 5 کانال سوخت­ رسانی است که یک کانال، محصول بنزین ویژه (سوپر) و بقیه­ ی کانال­ها محصول بنزین بدون سرب معمولی را به متقاضیان ارائه می ­نمایند.

با همکاری مدیریت پمپ­ بنزین جایگاه 200، از مستندات موجود در این جایگاه، اعم از آمارگیری­های جایگاه و فیلم­های ضبط شده توسط دوربین­های پمپ ­بنزین استفاده شده ­است و اطلاعاتی همچون زمان ورود مشتریان به صف، زمان خروج مشتریان از صف و زمان خروج مشتریان از سیستم استخراج شده است. جمع ­آوری داده­ ها به صورت تصادفی و در طی دو هفته انجام پذیرفته است. در هفته­ ی اول، سه روز یکم، دوم و سوم تیرماه و در هفته­ ی دوم، سه روز هشتم، نهم و دهم تیرماه برای جمع ­آوری داده­ ها انتخاب شده است. لازم به ذکر است که کار جمع ­آوری داده ­ها در ساعات متعارف روز انجام شده است و ساعات خلوت نیمه­ شب و یا ساعات صرفا شلوغ، مدنظر نبوده است.

در این پروژه قصد داریم تا با استفاده از نرم ­افزاهای آماری و داده ­های استخراجی، توزیع آماری زمان­ فرآیند­های مختلف سیستم را برآورد ­نماییم و ضمن تحلیل خصیصه­ های سیستم صف، یک مدل مفهومی را برای سیستم صف موجود طراحی نماییم و آن را با مدل­های کلاسیک تحلیل سیستم­های صف، تطابق ­دهیم. در گام آخر پروژه، با تعریف معیار­هایی مشخص، عملکرد­ سیستم را ارزیابی می­کنیم و در نهایت به بهینه سازی پیکربندی سیستم صف مورد مطالعه می ­پردازیم.


کد محصول : 9


قیمت : 16/000 تومان


جهت خرید این محصول کافیست که کد محصول را به ایمیل زیر ارسال نمایید تا در اسرع وقت فایل مربوطه برای شما ارسال گردد :

eng.ind.mohammad.shojaee@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.