مهندسی صنایع دانشگاه تربت حیدریه 93

قصد من از ایجاد این وبلاگ برقراری یک فضای ارتباطی و اطلاع رسانی و..........در مورد مهندسی صنایع می باشد.

مهندسی صنایع دانشگاه تربت حیدریه 93

قصد من از ایجاد این وبلاگ برقراری یک فضای ارتباطی و اطلاع رسانی و..........در مورد مهندسی صنایع می باشد.

گروهی کردن وبلاگ

با سلام.دوستان با توجه به اینکه من سعی دارم مطالب تازه و نو و دست اول در وبلاگ قرار دهم و همین امر باعث میشه که کار وبلاگ نویسی و آپدیت شدن مطالب یه کم زمان ببره از این رو قراره که من این وبلاگ رو گروهی کنم و بجای یک نویسنده 3یا 4 نویسنده باشیم به همین خاطر از دوستانی که تمایل دارند نویسنده ی وبلاگ باشند میخواهم که در خواست خودشون رو حداکثر تا تاریخ 1آبان94 به آدرس ایمیل:eng.ind.mohammad.shojaee@gmail.com بفرستند تا مقدمات همکاری فراهم گردد.(با تشکر)

(ضمنا لازمه که این نکته رو هم یادآور بشم که دوستانی که همکاری آنها در وبلاگ تایید شد و یوزر و پس اختصاصی دریافت کردند باید به موارد زیر دقت داشته باشند):

1:قوانین وبسایت بلاگ اسکای  را مطالعه بفرمایند و به آن پایبند باشند.

2:اگر احیانا از سایتی یا وبلاگی یا....مطلبی را منتشر میکنند در پایان حتما منبع آن را ذکر نمایند.

3:بنا به دلایلی دسترسی نویسندگان به تمام تنظیمات وبلاگ (از جمله تغییر قالب وبلاگ و...)فراهم نمیباشد.

4:اکتیو بودن اعضا بسیار مهم است هر کدام از اعضا به صورت جداگانه حداقل باید هر ماه یک مطلب جدید(ترجیحا صنایع) در وبلاگ ثبت نمایند.

5:حق انتشار مطالبی که دسترسی به لینک دانلود آن پس از پرداخت هزینه توسط سامانه پرداخت آنلاین امکان پذیر است فقط برای مدیر وبلاگ است.

(امیدوارم که این نکات موجب ایجاد تعاملی سازنده و پایدار گردد.)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.